Bovertis B.V.
1437 EJ Rozenburg, Nederland
Bovertis B.V. Company Information
Algemene informatie
INNOVATIEF
Innovatief zijn wij door de laatst beschikbare technologie te combineren met onze retail-ervaring en het selecteren van de juiste partners. Niets voor niets was Bovertis het eerste kassabedrijf in Nederland met een EMV-certificering, hadden wij als eerste een geïntegreerde DCC automaat, en kunnen wij onbeperkt koppelen met verschillende online diensten zoals e-vouchers, giftcards en spaarsystemen.
FLEXIBEL
Flexibel zijn wij door de modulaire en object-georiënteerde opbouw van de software. Resolut is in 2005 van de grond af aan ontwikkeld zonder rekening te hoeven houden met compatibiliteit van vorige versies. Wij zijn in staat om sneller dan andere leveranciers klant-specifieke modules te ontwikkelen die als ‘plug-in’ in de kassa worden geladen, zonder dat dit invloed heeft op andere gebruikers van Resolut kassasoftware. Ook bij urgente noodzakelijke wijzigingen kunnen wij in no-time onze klanten van een nieuwe versie voorzien!
KWALITEIT
Kwaliteit straalt uit van onze producten en van de wijze waarop we onze projecten doen. Wij ontwikkelen één versie van onze kassasoftware voor alle klanten in binnen- en buitenland. Meerdere versies per land/klant leidt immers tot instabiliteit en bemoeilijkt het onderhoud van de software. De Resolut kassasoftware draait op luchthavens met zeer hoge transactievolumes tot 22 uur per dag en blinkt daar uit in stabiliteit. Al onze gebruikers zijn in staat in zeer korte tijd met onze kassasoftware te werken en zijn uiterst positief over het gebruik ervan.
HISTORIE
Bovertis is in 2005 opgericht als ICT-dienstverlener voor retailers op Schiphol. Er werd een kassasysteem ontwikkeld voor touchscreen kassa’s met een bijbehorende backoffice-applicatie. De uitdaging zat in die beginperiode in het feit dat de oplossing vanaf het begin in verschillende winkelformules moest werken (mode, drank, sigaretten, souvenirs, sieraden, parfums). Dit dwong ons tot het ontwerpen van een dynamisch datamodel met daarop object georiënteerde functionele modules. Naast de softwareproducten, bood Bovertis haar klanten ook maatwerk software, hardware, netwerkbeheer en werkplekbeheer. In 2009 werd besloten de focus volledig op de kassasoftware te leggen omdat dat het gebied is waarop Bovertis werkelijk onderscheidend is. In dat jaar had Bovertis een klantenkring opgebouwd met implementaties in Nederland, België, Duitsland, Zuid-Afrika, Finland, Noorwegen en Cyprus. De eerste grote klant buiten de luchtvaart was AKO, wiens filiaalstructuur een enorme impuls betekende voor de ontwikkeling van de backoffice-applicatie Resolut BOS.
VISIE
In het streven de winkelautomatisering tot een minimum te beperken, worden steeds meer functies in de kassa geïntegreerd. De traditionele kassa wordt een informatie-, verkoop- en servicepunt, all in one. Performance en centrale aansturing en monitoring worden daarbij steeds belangrijker.
Anno 2010 is Bovertis een softwarehuis dat middels partners haar producten aanbiedt. Voor klanten buiten de luchtvaart gaan we daarbij uit van een constructie waar hardware en diensten zoveel mogelijk door partners geleverd worden.
Aalsmeerderweg 610a Rozenburg
- Openingstijden
-
Maandag:08:30 - 17:00Dinsdag:08:30 - 17:00Woensdag:08:30 - 17:00Donderdag:08:30 - 17:00Vrijdag:08:30 - 17:00
- Parkeren
- Het bedrijf heeft een parkeerplaats.
- Telefoonnummer
- +31205141750
- Linki
- Sociale accounts
- Trefwoorden
- groothandelaar, softwarebedrijf
Bovertis B.V. Reviews & Ratings
How do you rate this company?
Are you the owner of this company? If so, do not lose the opportunity to update your company's profile, add products, offers and higher position in search engines.