Asknow Solutions b.v.
5045 ZZ Tilburg, Nederland
Asknow Solutions b.v. Company Information
Algemene informatie
IQNOMY is een online platform dat alle interacties binnen de online en offline kanalen waarmee (potentiële) klanten met organisaties (B2C & B2b) in contact staan bundelt. Deze complexe data wordt vervolgens gepresenteerd in rijke en hapklare klantprofielen. Dit gebeurt realtime, waardoor de organisatie op elk moment zicht heeft op de interesses, behoeftes en voorkeuren van zijn (potentiële) klanten, en via welke routes zij deze proberen in te vullen. Met IQNOMY hebben organsiaties op elk moment een actueel beeld van de fases waarin hun (potentiële) klanten zich bevinden en waar zij op dat moment naar op zoek zijn. Zo kunnen ze veel gerichter en persoonlijker met hen in contact komen. Het platform stelt organisaties in staat de samenstelling en inhoud van zijn kanalen in een handomdraai aan te passen aan iedere individuele interactie. Dit proces kan IQNOMY voor hem automatiseren, maar organisaties kunnen het desgewenst ook handmatig doen.
De rijke klantprofielen helpen organisaties niet alleen om eenvoudig zijn online kanalen persoonlijk en relevant te maken. IQNOMY maakt het ook makkelijk om offline contactmomenten menselijker te maken; bijvoorbeeld in de fysieke locaties van de organisatie of de telefonische klantenservice. Het platform ondersteunt en adviseert hen realtime op bvb op de winkelvloer of telefonisch tijdens live contactmomenten. Zo kunnen organisaties hun persoonlijke benadering, en zelfs zijn winkelomgeving helemaal afstemmen op de klanten die hij op dat moment voor zich heeft.
Bijsterveldenlaan 5 Tilburg
- Openingstijden
- Parkeren
- Het bedrijf heeft een parkeerplaats.
- Telefoonnummer
- +31134653430
- Linki
- Sociale accounts
- Trefwoorden
- softwarebedrijf
Asknow Solutions b.v. Reviews & Ratings
How do you rate this company?
Are you the owner of this company? If so, do not lose the opportunity to update your company's profile, add products, offers and higher position in search engines.